Adım İstanbul “Güçlü Türkiye İçin Birlik Vakti” kampanyası ile 240 Ay vadeli satışlara bugün başlıyor. Dün açıklanan tarihi kampanya kapsamında 31 mart tarihine kadar geçerli olacak fiyatlar ve ödeme seçeneklerinin detayları ise şu şekilde.

Adım İstanbul “Güçlü Türkiye İçin Birlik Vakti”Kampanya Detayları

Emlak Konut GYO‘nun “Güçlü Türkiye için birlik vakti” kampanyası 1 Şubat-31 Mart tarihleri arasında geçerli olacak.

Kampanya kapsamında 20 yılda yüzde 0,79 vade farkı ve yüzde 5 peşinatla ev sahibi olmak mümkün. 10 yılda yüzde 0,45 oranında, 5 yılda ise sıfır faizle kredi kullanılabiliyor.
Emlak Konut GYO bünyesindeki 30 prestijli projede geçerli olan kampanyaya Albaraka, Garanti Bankası, Halkbank, Türkiye İş Bankası, Vakıfbank, Vakıf Katılım, Yapı Kredi Bankası, Ziraat Bankası ve Ziraat Katılım Bankası destek veriyor.

Adım İstanbul projesi Emlak Konut GYO güvencesiyle İntaya, EYG ve İntes ortaklığında yaşama geçiriliyor. Adım İstanbul projesi 615 adet daire ve 120 adet ticari birimden meydana geliyor.

Adım İstanbul projesi 3. Köprü, 3. Havalimanı, Kanal İstanbul, Kuzey Marmara Otoyol Projesi gibi mega projelere ev sahipliği yapan Başakşehir’de inşa ediliyor.

İletişim Bilgileri
Adres :Kayaşehir Bulvarı No:2 Başakşehir/İstanbul
Telefon :0850 207 0 777
Web :http://www.adimistanbul.com.tr/
E-mail :info@adimistanbul.com.tr

